Producenci
Promocje
Kawa z Grzybkiem Reishi DXN Ganoderma
Kawa z Grzybkiem Reishi DXN Ganoderma
82,00 zł 71,99 zł
szt.
Pasta do zębów z Reishi 150g, BEZ FLUORU, DXN
Pasta do zębów z Reishi 150g, BEZ FLUORU, DXN
44,00 zł 36,99 zł
szt.
Kawa z Grzybkiem Reishi Cordyceps Coffee DXN Gano
Kawa z Grzybkiem Reishi Cordyceps Coffee DXN Gano
86,00 zł 74,99 zł
szt.
Kontakt

Ecoforlife24

al. Jana Pawła II 4B
80-462 Gdańsk

NIP: 9570311894

Tel: 533 211 013
E-mail: biuro@ecoforlife24.pl

Pytania i odpowiedzi

1. Jak znaleźć produkt na stronie?

Do znalezienia produktu na stronie posłużyć może wyszukiwarka znajdująca się na górze strony. Produkty można szukać również po kategoriach w zakładce MENU.

 

2. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

3. Czy muszę posiadać konto w sklepie aby złożyć zamówienie? 

Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w naszym sklepie.

Wybierz przycisk "Złóż zamówienie" lub Załóż konto, aby skorzystać z przywilejów dla stałych klientów

 

4. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Godziny otwarcia i adres punktu odbioru towaru:

pon-pt: 10:00–18:00

sobota 10:00–15:00

tel: 533 211 013

ADRES:

Sklep stacjonarny Ecoforlife24

aleja Jana Pawła II 4B, 80-462 Gdańsk

 

5. Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 250 zł.

Darmowa dostawa nalicza się automatycznie po przekroczeniu limitu kwotowego.

 

6. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobisty, czy mogę je od razu odebrać?

Nie. Zamówienia są realizowane w terminie 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru informujemy klientów sms-owo i mailowo.

 

7. Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie?

Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć i zalogować się na swoje konto.

Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania.

Kupony i promocje nie łączą się.

 

8. Chcę złożyć zamówienie hurtowe - czy mogę liczyć na rabat? Ile trwa realizacja takiego zamówienia?

Każde takie zamówienie jest rozpatrywane indywidualnie, musi być opłacone z góry. Często w takich przypadkach musimy sprowadzać duże ilości towaru od dostawców, co może wydłużyć czas realizacji.

 

9. Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?

Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.

 

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 4-5 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.

 

11. Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny.

By dostać informację o dostępności produktu można kliknąć w przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty dostaniesz informację na maila.

 

12.Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

14.Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 533 211 013

 

15.Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

16. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT za zakupione przedmioty? 

 Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt podczas złożenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną lub zaznaczenie informacji o fakturze przy składaniu zamówienia.

 

 

Na wszelkie pytania postaramy się odpowiedzieć poprzez mail : biuro@ecoforlife24.pl

Lub pod numerem kontaktowym: 533 211 013

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl