EcoForLife24
Menu
Strona głównaPOMOCNAJCZĘSTSZE PYTANIA
NAJCZĘSTSZE PYTANIA

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Czy Wasze produkty są ekologiczne?
- Tak. Potwierdza to znak "euro liść" na naszych produktach.

Jakie są możliwe formy płatności?
- Obsługujemy następujące formy płatności: PayU, gotowka przy odbiorze, przelew.

Czy wymagana jest rejestracja?
- Nie. Nie wymagamy rejestracji w serwisie.

Dlaczego potrzebujecie tylu danych?
- Wszelkie dane wymagane są, ponieważ pomagają one w dostarczeniu przesyłki w jak najszybszy sposób.

Czy moje dane są bezpieczne?
- Tak. Wasze dane są bezpieczne. Nie udsostępniamy danych osobom trzecim. Wyjątkiem są firmy kurierskie.

Czy mogę zwrócić produkt?
- Tak. Produkt można zwrócić. Szczegóły dostępne są w zakładce ZWROT PRODUKTU.

Czy posiadacie Państwo gwarancje na swoje produkty?
- Tak. Szczegóły gwarancji dostępne są w zakładce GWARANCJA.

Czego dowiem się od Państwa pomijając proces sprzedaży?
- Od nas dowiesz się o właściwościach danego produktu, sposoby działania i użycia.

Czy mogę zamówić i odebrać w sklepie stacjonarnym?
- Tak. Produkt można odebrać w sklepie pod adresem
ECO FOR LIFE 24
ul. Jana Pawła II 4/b
80-462 Gdańsk Zaspa

Szczegóły dojazdu w zakładce Kontakt/Dojazd/Godziny Otwarcia.

W jakich godzinach można dokonywać zakupów?
- Na stronie online można dokonywać zakupów przez całą dobę, natomiast w sklepie stacjonarnym w godzinach:
poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
sobota 10:00 - 15:00

Czy wystawiacie Państwo fakturę?
- Tak. Wystawiamy fakturę na życzenie kienta.



Akceptuję
Polityka cookies
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.